Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

04 August, 2011

join churp churp la camni

assalamualaikum

amacam korang?? fourth day puasa.. kat aku macam-macam dah jadi... yang kelakarnya bila aku hampir-hampir nak makan/minum sebabnya? aku tak ingat time tuh puasa... contohnya petang tadi time aku nak balik rumah... aku pergi beli air tin kat mesin... pilih punya pilih la air... last-last aku amik air 'manggo'... aku pun dengan bangganya bawak air tin tuh macam aku sorang je la ada ari tin... aku perasan ada orang tengok aku slack/semacam je.. tapi aku endahkan je sebab aku ingat diorang jelous ngan aku*perasan.. last-last aku dengar kawan aku cakap "wei fariha! empat hari doh kang kite pose"... aku dengar je mnde tuh terus sorok air tin tuh... ada gak yang gelak kat aku.. malu sial!*paklongdil KONGSI..

enough cakap pasal puasa.. sekarang aku nak cakap pasal 'churp churp'... tadi aku pergi tengok blog Wan Hazel.. aku terbaca la entry die yang terbaru and die ada cakap yang die dah cashout dah churp churp die... die cakap yang die baru jer join churp churp nie.. die daftar 29 june and 1 august die dah boleh cashout check churp churp die, dalam masa 1 bulan je... and aku pun dah macam "wow! asal aku tak buat acc churp churp ekk" lepas tu baru la aku join churp churp nie... harap-harapla rezeki aku murah je bulan puasa nie..

No comments:

LinkWithin