Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

25 September, 2011

Tutti Fruitti

TUTTI FRUITTI
Korang pernah makan Tutti Fruitti tak??? Izzat tak pernah lagi setakat ni. Haritu ada nampak blogger Hernyzar buat entry tentang Tutti Fruitti dalam blog beliau. Nampak sedap aje yogurt beku yang dia makan sampai menyebabkan air liur izzat menitik sebaldi\nak makan jugak (!)/. Jadi disebabkan nak sangat merasa TUTTI FRUITTI ni, izzat tanya beliau dekat mana terletak kedai FROZEN YOGURT yang dia makan di shoutbox beliau. Then blogger tersebut jawab nyah (!). Tengok gambar dekat bawah kalau nak tahu apa yang blogger tersebut jawab.
Zoom for good resolution
Jalan Teluk Sisek??? Izzat memang tak tahu selok belok jalan ni. Izzat tanya mak izzat dan mak izzat cakap yang Jalan Teluk Sisek ni dekat kuantan. Nanti senang la nak pergi kan??? Cuma perlu pujuk pujuk sikit parent izzat.Kalau kakaq izzat ada kat sini lagi senang. Beliau lagi sporting.

Lama aku tak nampak kau kakaq. Entah kau baca ke tak blog aku ni. Aku tak buat entry pasal kau??? Bukan aku saja taknak buat. Aku buat tapi aku buat simpan dalam draft je. Aku taknak post takut nanti kau baca kau gelakkan aku. Macam aku tak kenal perangai kau yang suka sakat aku. Aku rindu gila time kita gelak sama sama, sakat adik kita sama sama. Kaq, 5 tahun tu lama sangat tau (!).Tapi takpe, aku akan tetap tunggu kau kakaq. Harap kau baik baik saje kat sana.Aku Sayang Kau Kakaq<3
Blog Harapan MARYA Hanya Impian
Korang pernah dengar tak nama blog ni. Blog ni dikendalikan oleh blogger yang bernama Marya. Izzat memang suka pergi blog beliau. Penggunaan bahasa yang dia guna , pergh. Memang sempoi habis tapi izzat still dapat faham index sesuatu entry tu.

Ni la muka si Owner. Cantikkan [(:]
Status dia memang izzat paling confuse between maried or engaged or still single. Maklumlah izzat masih lagi readers baru beliau. Tapi yang izzat tahu Dia memang amatlah cantik:)

1 comment:

Marya Hana said...

hello.. Thank you :)

reader baru ye? teruskan baca ek, nnt tahulah pasal relationship tu. hehe.

LinkWithin