Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

31 August, 2011

who doesn't love paris?


New header.Of course design by me.Credit to google for the Eiffel Tower and that cute camera.Perasan tak? Blog saya dah banyak dah berubah.Example, tengok kiri, tengok kanan, tengok kiri balik, tengok kanan balik.Apasal korang main geleng gelng kepala ni? Sini mana ada kereta lalu lalang.Yang ada cuma blogger yang mari terjah blog 'Sweet Flavour' ni je*tampar tujuhribujuta kali.K sambung, kalau korang tengok dekat  sebelah kiri blog, korang akan nampak image yang comel comel edited by me*k aku perasan.Banyak lagi la yang berubah dalam blog ni dan saya amat malas untuk terangkan satu satu macam orang terengganu cakap, Sutir Sutir.


Instead of korea, Sapa yang suka negara Paris? Semua orang suka negara paris betul tak? Terutamanya perempuan.Kenapa? Saya pun tak tahu tapi mungkin diorang suka negara ni sebab dah dikira macam trend.Cuba korang tengok blogger perempuan.Memang kebanyakannya header diorang bergambar eiffel tower atau pun dalam blog diorang tu memang ada gambar eiffel tower ni.Tak semua yang ada k.Pandai pandai la korang cari sendiri*baling selipar jepun.Eiffel tower yang ada kat header saya tu memang sengaja diletakkan.Sebab dah takde gambar yang sesuai.


No comments:

LinkWithin