Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

29 August, 2011

cute header for you

Salam korang.

Disebabkan Wi-Fi dekat rumah ni buat hal, so izzat tak boleh nak online buat sementara waktu.Dah sebab takde kerja yang hendak dibuat, izzat dengan rajinnya buat header banyak banyak untuk dikasi kat korang.Kalau ada yang terkenan di hati ambik je, jangan malu malu.

http://4.bp.blogspot.com/-elTkDp_PosA/TlqXdg0T9iI/AAAAAAAAAfg/3VEe393qX3E/s320/brown.png

http://2.bp.blogspot.com/-URF0SJhdDa8/TlqXfGAkL7I/AAAAAAAAAfk/AACUlrMOkKw/s320/dark-blue.png

http://3.bp.blogspot.com/-hiLsSQwK9Fs/TlqXg2u1i_I/AAAAAAAAAfo/m5QbgeqNsO0/s320/dark-purple.png

http://2.bp.blogspot.com/-IBt2GcXzEUM/TlqXib8LJOI/AAAAAAAAAfs/ITY3_RTpHII/s320/green.png

http://2.bp.blogspot.com/-rjOwVXTQEYE/TlqXjxOBX6I/AAAAAAAAAfw/03Z8cXwfrIs/s320/light-blue.png

http://2.bp.blogspot.com/-9ks_xGYHSPk/TlqXlkWxlxI/AAAAAAAAAf0/lDPZ2lXzZyA/s320/light-purple.png

http://4.bp.blogspot.com/-mAuPgn1dzqo/TlqXnJOUPFI/AAAAAAAAAf4/UVmIQ1fT2Aw/s320/orange.png

http://1.bp.blogspot.com/-K1vuDIFPggg/TlqXo5xS-SI/AAAAAAAAAf8/Bdoxm76ZnIk/s320/peach.png

http://4.bp.blogspot.com/-XvnhflQZtI8/TlqXqefv6mI/AAAAAAAAAgA/oY-uZOdnaJI/s320/pink.png

http://3.bp.blogspot.com/-c4uA42siLI8/TlqXr_jslzI/AAAAAAAAAgE/ifLKqGDnbqs/s320/yellow.png

Header ni bersaiz 910x310 px.Kalau korang nak ubah, korang boleh ubah dekat photoscape atau mana mana photo editor yang korang ada.

2 comments:

izZaTi FaRzaNa said...

caner nk letak ek ?

EzyFibre said...

@izZaTi FaRzaNa tekan gambar tu. Pastu keluar new tab. Klik kanan >> save image as.

LinkWithin