Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

26 August, 2011

izzat dah tak selamat dah sekarang

Salam korang.

Sekarang izzat dalam bahaya sebab blog izzat dah diketahui oleh kakaq izzat.Nanti tak henti henti la dia menganjing mengejek izzat.Nak tuka link blog tapi fikir dua tiga juta ratus kali.Terpaksalah terima dengan hati yang terbuka*tahan air mata
Wahai kakaq tercinta, aku tahu kakaq suka tengok blog aku kan.Hahaha, keep it on kakaq.Sebab kedatangan kakaq ke sini sangat dialu alukan.Kasi up sikit traffik blog aku yang ciput ni.AKU SAYANG KAKAQ BANYAK BANYAK! Ikhlas ni tahu!Tak tipu pun.
Kakaq kakaq*geleng kepala.Nanti kakaq dah nak sambung belajar balik dekat melaka.Susah pulak kita nak gurau gurau macam sekarang.Nanti lepas kakaq pergi sambung belajar tu, takde dahla orang yang satu kepala dengan aku, takde dahla orang yang nak usik adik perempuan kita yang sorang tu dengan aku.Kau sorang je yang boleh buat bende tu dengan aku.Tak ada orang lain yang segila kau kakaq.Aku akan rindu kau kakaq.\aci tak kalau kakaq tak payah pergi sambung belajar :'(/



Semalam izzat keluar dengan family.Sempat la jugak izzat beli buku klik\kakaq tolong bayarkan.Sayang kau kakaq/.Tertarik nak beli sebab dalam tu ada poster cody simpson besar gedabak.Hahaha.Balik rumah terus belek buku tu.Nampakla satu title article tu pasal najwa latif.Baca baca, dia rupanya yang nyanyi lagu 'cinta muka buku'.First time dengar lagu nie masa tengah blogwalking.Tapi masa tu tak ambik cara pun.Pastu terdengar pulak dekat radio dalam kereta semalam.Sedap gak lagu dia, Not bad la.

Pagi tadi tergerak pulak hati ni nak tengok official music video dia.Pastu terus tukar lagu FB jadi lagu 'cinta muka buku'.Hahaha.Pssttt, najwa latif ni comel juga kan?

izzat nak tanya, biasanya challenge yang blogger adakan ni memang khas untuk perempuan je ke? Sebab soalan dia macam semuanya ditujukan untuk perempuan.

2 comments:

Amanda said...

Mane ade. Unisex laa. Dua dua boleh. Pompuan boleh, laki pun boleh

Izzat Azhar said...

Dee Dee Kidrauhl

hahaha.. bolok sopmo die nieh..
Unisex terus die bagi.. :)

LinkWithin