Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

06 August, 2011

Cody Simpson peniru Justin Biebier?

korang kenal tak siapa tu Cody Simpson?? Die baru je masuk dalam bidang hiburan ni..

ni dia Cody simpson ^^
Aku pun baru je kenal die... aku ashik dengar je kawan aku duk sebut nama die ni.. then aku pun search la lagu Cody ni dekat youtube, MakBapak sedap gila lagu.. kalau korang tanya aku sapa yang aku prefer, aku lebih prefer Cody dari Justin Biebier..

Aku bukannya nak cakap yang suara JB tak sesedap Cody.. lagu JB semuanya best and aku mengaku yang aku memang addicted dengan lagu JB*aku mengaku OK! Cuma aku tak boleh nak minat JB.. Tapi ni tak bermakna yang aku nie "Anti JB and Biliebers"... Tk sesekali ok? Aku fikir jugak kenapa kita kene Anti dekat orang yang kita tak suka.. Kalau tak suka, tak suka je la... Ni tak, asal tak suka je mulalah tubuhkan kelab anti2 ni.. Apa faedah kalau buat kelab Anti ni, buat tambah dosa ada la.. Mana taknye, buat tuduhan macam macam dekat artis tersebut menyebabkan popularisi beliau menurun.. Tak berhati perut betul!


Yang ni pulak pasal Anti Cody buat fitnah yang Cody ni cuba nak tiru JB.. Diorang tak kesian ke kat Cody ni.. Baru je masuk bidang ni, da dapat tuduhan yang camni*kejam.. Dah la dapat tuduhan yang camni, paparazi pulak pergi hangatkan keadaan cakap yang Cody ni JB yang baru.. And i was like 'WTF'... Sedap sedap je diorang nak cakap camtu kan.. Cody is Cody and JB is still JB.. Takde yang berubah kan? Ye aku mengaku yang pada awal Cody debut, Cody ada cuba tiru gaya JB.. Tapi aku rasa hal tu dah macam biasa la kan.. Artis yang baru je debut mestilah nak kan fans... Kalau aku pun akan buat cara yang sama... tapi sekarang Cody dah ada gaya tersendiri kan..

Entry ni yang macam aku cakap kat atas tak bermaksud yang aku ni Anti JB.. Aku just meluahkan pendapat aku je.. that's all...
Bisik Bisik; aku da ada makwe baru sekarang!! korang nak kenal sapa? klik sini... Aku sayang kau churp churp!!

1 comment:

Nurfarah Damia said...

Typo , Justin Bieber !

LinkWithin