Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

01 September, 2011

Chef lelaki.Salahke?

credit : google

Mata masih lagi duk terkebil kebil tahan pedih dek tolong mak kupas bawang.Apa baran lelaki kupas bawang.Hahaha, jika ada sesiapa yang sibuk duk kutuk saya seperti ayat yang sedemikian saya tak marah pun.Saya ampunkan dosa anda tapi saya nak cakap la kan, Chef No.1 kat malaysia ni lelaki atau perempuan? Chef yang duk peragakan gaya memasak diorang dekat AFC(asian food channel-astro 703) tu majoriti lelaki ke perempuan.kebanyakan nya chef yang popular popular dekat dunia ni majoritinya LelakiJadi konklusi dia kat sini adalah tak salah kalau lelaki nak memasak.Everyone boleh memasak ikut minat tersendiri la kan.

credit : google

Raya tahun ni memang bosan gila bagai.Dengan tak balik kampungnya, dengan duduk terperap dalam rumah macam anak dara lagi.Dah terasa macam anak dara hot pulak*tampar 7ratusribujutakali.
Ibu: Lepas ni ibu nak pergi round taman kejap.
Saya: Malas la bu nak pergi jalan jalan ni.
Kakaq: Takpe la bu.Abang izzat kan anak dara.Duk terperap je dalam rumah tu.
Conversation saya antara ibu dan kakaq time beraya rumah kawan tadi.Bertuah dapat kakaq macam ni kan? Sayang kau kakaq =='
Tadi sempat jugak la main mercun dengan adik belakang rumah.Nak juga rasa suasana hari raya.Main mercun simple simple je.Adik sibuk main mercun abang buat endah tak endah je main dengan kucing belakang rumah*abang mithali.Kucing comel takkan nak halau pulakkan.Catlover la katakan*lempar kasut tumit tinggi.

No comments:

LinkWithin