Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

28 July, 2011

unspoken word #3

tak tau kenapa.. jari ni rasa rajin semacam aje nak buat entry... actually aku dpt BE dari nuffnang.. tu rajin tu nak buat entry.. thank Encik Nuffnang...

#RABU 27.07.2011-Pesta Buah-
buah durian,buah salat,buah rambutan,buah manggis...habis kena tibai di budak2 asrama...memang syok habes hari tu... dapat makan buah best-best.. aku ngan geng2 aku cepat-cepat amik buat spare untuk malam and turun balik untuk continue sesi melahap buah... buah durian ada dekat 10 buah kitorang telan, rambutan dekat 2 ikat, buah manggis 5 mangkuk and salat2 mangkuk.. tambah pulak dengan pulut durian.. memang syok gila ah... tak cukup ngan tu, malam tu kitorang telan pulak satu sorang.. habis satu badan bau durian..

#KHAMIS 28.07.2011-Majlis Perpisahan Pengetua Kami & Ceramah ?-
pagi tu kena berkumpul kat dewan mercu... duk dalam tu dalam 4 jam... ingatkan kerusi disediakan.. tup-tup, kena duduk atas lantai.. punya la sakit punggung aku.. bak kata kawan aku "cramp punggung"... lepas habis semua orang bagi ucapan.. sesi pemberian hadiah sebagai tada kenangan... then sesi bersalaman dengan bonda tercinta.. abis tu semua orang boleh pergi rehat.. time rehat ada pulak senior yang baek hati nak belanja aku CORNETTO.. aku takkan nak tolak pulak.. hajat nak makan burger buatan "Pak Musa" je... tengok burger kegilaan ramai tu dah habis... kena aku makan makanan BERAT.. lepas tu ada pulak ceramah apa entah... aku tak pay attention sangat masa tuh... aku sibuk main BINGO kat belakang.. tapi yang pasti ceramah tu ada kaitan dengan bulan puasa.. habis ceramah semua pelajar dibenarkan balik... 

No comments:

LinkWithin