Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

23 July, 2011

korang... nak tahu satu benda tak.. mai sini dekat sikit.. aku ada dengar puase dah dekat dah.. miggu depan jek.. tak sabar weh... boleh bukak puase ramai2... pergi sembahyang TAWARIH same2... tengok muka soorang2 time sahur... excited gila ni nk sambut bulan ramadhan... and the best part is pergi bazaar dengan kawan.. time tu memang best gila la... kalau time puase, kuih yang sopmo aku beli is kuih TOKIYO.. korang pernah dengar tak nama kuih ni... kalau tak cepat gi tanya pakcik GOOGLE.. dah??  bagus... 
nie la kuih TOKIYO tuh.. sedapnye!!~
 sesapa yang pernah mkn kuih nieh sila angkat tangan... wosh, ramai gila angkat tangan.. kalau sesapa yang belum makan baik cuba... kat hostel time lepas sembahyang TAWARIH, mest ad dengar bunyi *poww pang pang pong... tengok org maen mercun cam enjoy er... nk main jugak!!! tapi warden gi buat GEDIK dia tak bagi bawak mercun.. warden2, kenapa la khamoo nie gedik sangat ye..=.=' 

P/S: aku start exam 31july nieh... time puasa tuh... harap-haraplah dapat jawab ngan tenang... mnggu depan 2 cikgu skolah aku pndah. cikgu BASRI MOHAMMED dat'is cikgu yg bawak kami pergi lawatan tuh and PUAN HAJAH RABIAH BT ABDUL SAMAT dat'is pengetua skolah kami... sedeyh wok.. yang pling aku sedih is pengetua dah nak pndah!! XD

1 comment:

Unknown said...

good luck exam nnt :)

LinkWithin