Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

29 July, 2011

doodle/dolly hasil adobe ilustrator(AI)

semalam hajat nak berblogwalking sampai tengah malam... tapi disebabkan semalam aku duk sibuk layan tutorial doodle sampai tak sempat nk berblogwalking... aku buat doodle tuh sampai lewat pagi... pukul 4.30 pagi baru aku tidur... aku actually tak pandai pun buat doodle ni.. kalau dulu aku fikir "susah gila nak buat doodle","kalau bab melukis guna pensil and kertas lukisan memang aku boleh.. tapi kalau nak melukis guna mouse and adobe photoshop or ilustrator... jauh sekali"... tapi sekarang ni tak dah... kalau dulu aku tak conffident, tu sebab aku tak boleh buat... tapi still tak sePro Kaq Amar... apa-apa pun... layan je lah doodle aku okey?

actually yang nie bukan doodle rekaan aku sendiri... yang ni gambar PakCik Google... aku curi nak buat testing dulu.. and doodle ni bejantina lelaki... tapi aku dah terbedah dia jadi perempuan.. aku pun tak sedar pun sebenarnya.. lepas siap baru aku tersedar...

yang ni doodle yang paling aku sayang*setakat ni... aku pun tak tau asal.. mungkin sebab mulut domo tu kot... 


amacam.. ok tak?? ok la kan bagi orang yang begginer... hahaha... 

5 comments:

Yanoooot said...

wahh , comel !
nak satu ! HAHA ,

Izzat Azhar said...

boleh-boleh... amik je kalau suke... dialu-alukan.. >.<

cik tEmah said...

dik! cantik nye... meh buatkan satu... huhu

Janna Cuna said...

comel ! btw follow tuto doodle kat mne eh ? (:

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

comel oh comel

suke lah tengok doodle

comel jep:)

LinkWithin