Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

28 September, 2011

request dari komentar

Ingat tentang entry dulu? Berita baik buat komentar. Benda ini tak dapat sambutan mana dari banyak banyak blogger. Cuma 2-3 orang sahaja yang berminat nak join. Tapi tidak apa, Masih ada yang ingin join. Izzat akan cuba buat yang terbaik untuk yang menempah.Dekat sini izzat ada siapkan 3 header untuk blogger yang menempah di bahagian komen di entry Berita baik buat komentar.

HANIS NIZAM
Untuk blog hanis, izzat buat header simple sebab blog dia pun simple. Kalau blog simple header fancy nanti takut ada anons yang mengata pulak dekat blog hanis ni. Tak ke kesian. I use 'appleberry' dan 'udamojial' for the font dan gabungan warna biru dan pink. Harap hanis suka header ni :D

AMALIA AZHAR
Blogger amalia ni bertuah sikit. Sebenarnya kalau ramai yang join izzat dah memang chop untuk pilih dia. Sebab nama ayah dia sama dengan nama ayah izzat. Bhahaha.for this header i use 'The Only Exception' dan 'Wobbly Bob' untuk font, warna pink seperti yang direquest dan warna kuning untuk menampakkan "blink blink" tu. Kalau amalia guna header ni, dinasihatkan credit 'google' untuk gambar tuh. Takut nanti dicop "CopyCat"

IQA SHAFIQAH
Header iqa yang ini memang nampak pelik sedikit. Tapi still ellegant kan? 'Candy randy' for the font dan credit gambar to cherrybam so kepada adik iqa. Cuba buat credit section pastu letak credit gambar dan linkkan ke http://www.cherrybam.com. Takut kamu akan dicop "CopyCat".

CARA NAK AMBIK GAMBAR
korang klik gambar tu, then keluar tab baru. Klik kanan pilih 'save as'

Kepada blogger yang izzat buat tutorial ni. Hope korang boleh credit izzat di blog korang. Tak nak pun takpe. Kalau nak buat entry pun boleh juga. Lagi izzat suka.

Kepada blogger lain yang request tu. Header anda semua dipilih. Jangan risau. Cuma header anda izzat akan completekan malam ni atau pun esok. Sabar jer ok?

Nak tempah header? Boleh. Cuma perlu komen entry Berita baik buat komentar. Dan dari situ izzat akan cuba tolong anda. Sampai 30 september je ni tau so baik cepat.

5 comments:

Hanis Nizam said...

Terima kasih untuk header tu . Saya akan kredit dan buatkan satu post . Sekali lagi terima kasih . Assalamualaikum .

Izzat Azhar said...

@Hanis Nizam welcome.Hope kamu suka.Thank for the entry ok.

Hanis Nizam said...

Saya suka dan sama - sama .

wanis said...

thank ye.. suke sngt nan header tue...

$hehe nme bpk same :D

Izzat Azhar said...

@wanis welcome.

Bhaha. Same kan?

LinkWithin