Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

02 September, 2011

Dear Mr school :/




Dear school.Can you please gat away.I'm having holiday here can't you see? Don't you have holiday to?

Macam mana cuti korang kali ni? Mesti best kan.Duit raya dah dapat kumpul berapa.Kalau banyak tu kongsi kongsi la sikit dengan izzat*Muka tembok.School is around the corner.Duatiga hari lagi mula la sekolah tu.Find saya tahu memang majoriti orang taknak balik sekolah kan.Tapi terima je la hakikat yang korang memang akan dipaksa untuk ke sekolah malam sebelum sekolah tu jugak.

Tadi pergi jalan jalan dekat bandar kejap.Planning nak beli kasut sekolah baru.Sampai sana tengok semua kedai kasut sekolah tutup.Find saya tahu sekarang ni musim raya tapi bukak bukak la kedai tu.Nak beli kasut sepasang tu pun dah jadi susah.Atau memang diorang ni sengaja nak suruh saya pakai kasut sekolah yang lama lagi buruk tu? Kalau betul macam tu diorang ni memang sungguh KEJAM*lap air mata.

4 comments:

Elie Lily said...

pergi sekolah..jangan malas-malas tau! babab nanti! :p

Budak Tepces said...

oitt , bkpe post nie tergantungg ??

EzyFibre said...

Elie Lily

ok ok ok....kita pergi kita pergi..:)

EzyFibre said...

Budak Tepces

mane ade tergantung.. saje buat pendek2.

LinkWithin