Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

16 September, 2011


Cafe asrama TePCES telah diiktiraf-kan sebagai 'A' iaitu SANGAT BERSIH.Khamis lepas (15 sep 2011) ada pegawai apa entah datang asrama.Disebabkan itu cafe asrama TePCES telah direnovate-kan dan hasilnya memang cukup memuaskan hati.Saya pun terpinga-pinga bila tengok cafe tu.Cat yang dah kira agak kusam tu ditukar kepada warna yang baru iaitu  Ungu+Putih\Warna JB/.Banyak jugak yang berubah tapi takkan saya nak terangkan satu-satu kan.Nanti takut muak pulak korang membaca entry ni.


Perasan tak? Remaja perempuan sekarang dah gila dengan accessories seperti necklace, anting-anting, gelang tangan.Perkara ni dah jadi macam ikutan.Perasan tak? Accessories yang paling femes atau popular dikalangan remaja perempuan ni adalah necklace.Dan perasan atau tidak? Necklace yang paling disebut-sebut pula adalah necklace yang berbentuk owl ataupun dalam bahasa saintifik Burung Hantu.

4 comments:

Amoychanteks said...

ada ke? x perasan laa pulak necklace cmtuh jd trend..

Izzat Azhar said...

Amoychanteks

izzat pun tk pernah nampak jugak..Tapi bila blogwalking ada je post pasal owl necklace ni....ada tu sampai hadiah contest pun owl necklace..

merahitujambu said...

cantik laa..mana nk dpt??

Izzat Azhar said...

merahitujambu

Ntah tapi ramai orang cakap KL banyak.. Cuba la try usha-usha kedai accessories kat situ..

LinkWithin