Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

05 November, 2011

Freebies : Free header Part 2 [M-Blaq Version]

Tumblr_lu52vy7znu1qbabwio1_500_large
Selamat Malam EarthLivings

Hari ni Izzat baik sikit nak kasi korang header. For M-Blaq fans mungkin korang akan suka dan kepada yang anti sangat dengan M-Blaq atau K-Pop ni, we don't need your ugly speak. Jaga sikit perangai tu. Kalau tak suka jangan la main maki hamun semua.

First Header is Mir
About the header;
Bang Ahji tu nickname untuk Mir kalau nak tahu. Mir digelar macam tu disebabkan perangai dia yang nakal+buas tu. Bang Ahji bermaksud 'Like a puppy running around'. Mir semak bukan?


Second is Joon
About the header;
Izzat suka gila dengan header ni. Gambar joon dalam ni nampak Cool gila. For those yang masih tak tahu. Joon dan penyanyi korea popular Rain ada tali persaudaraan. Jadi disebabkan Rain digelar 'Fox', Joon pula digelar 'Little Fox'.

Third is G.O
About the header;
Teol G.O. Teol ni bermaksud Hair. G.O digelar Teol disebabkan dia mempunyai misai sebagai concept dia ketika dia debut. Nickname yang unik+pelik. 

Ada dua member lagi yang izzat belum buat iaitu Cheondong/Thunder dan Seoungho. Jadi entry ni akan diupdate suatu masa untuk letak header dua member ni.

Dekat bawah header tu ada Watermark yang Izzat sengaja letak. Incase kalau ada orang yang malas nak letak credit. Tapi bagi orang yang rase watermark tu besar atau buruk, izzat izinkan padam watermark tu tapi dengan syarat credit me. 

3 comments:

Nblh said...

nice ! <3
waiting for Thunder :P
haha

@apikoss said...

Header yang pertama tuh awak pakai font ape ek? nice lorh ^^

jiashuaiiiii said...

seunghoooooo

LinkWithin