Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

23 October, 2011

Freebies : Free header Part 1

Click here for more inspiring photos!
Seharian izzat tak online siapa perasan? Kalau ada orang yang perasan izzat memang sayang lah dekat beliau. Disebabkan modem buat hal petang tadi, jadi izzat tak boleh nak online. Izzat + Internet dah memang isi dengan kuku. Naik gila petang tadi. Jadi untuk izzat hilangkan rasa bosan yang mungkin akan membawa penyakit sawan tu, izzat pun dengan Suka+Rela+Hati buat header untuk dijadikan freebies. Siapa nak ambik aje. jangan malu-malu #Alah kau Jah, Macam tak biasa.










Okey? Amacam? boleh lah tahan kan? Ambik lah kalau nak. Memang izzat buat untuk korang pun kan. Kalau dah ambik jangan lupa credit. *iloveyou :*

Bye for now :)

5 comments:

bdakkacamata said...

lawa2 semuanyer.....

Juliet said...

its really sweet!!
take one yea >,<

si sepet ♥ said...

lala ambik 1 :D

Nyny said...

Ambil satu :) Thanks .

Cik Irah said...

take one please :) thankyou so much :D

LinkWithin