Home Tutorial Freebies Jatt & Kucing Others Blogwalking

18 June, 2011

::..im SERIOUS..::

seriously i tell you la... im bored here...
thougt that is't gonna be fun being home but is't worst than hostel..
Grrr... :face66:

let me list my routine at home Down

:a1: bngun tidor dalam pukul 11.30 pagi
:a1: bsuh muka (tak mandi lagi mase nie)
:a1: mengadap laptop [buka FB , BLOGGER ]
:a1: lepas bosan bngun pusing ruang tamu * takdek kejer la tu kirenya
:a1: sambung menghadap laptop balek
:a1: then mndi pagi
:a1: solat zohor then sambung menghadap laptop
:a1: solat asar.. sambung lagih..
:a1: tnggu kena marah dari mak atau ayah dulu baru pergi mandi
:a1: solat magrib and trus sambung lagik
:a1: solat ishak n trus sambung sampai tengah malam...

ok.. that's is my routine....
sumpah aq cakap tiap kali aq balek rumah memang aq tak sentuh langsung buku..
walaupun dalam beg sekolah memang banyak buat balek..
hajat nak buat tuh memang ada... but sampai rumah jer trus bukak laptop..
camner nak buat homework..
and kalau korunk perasan.. memang perasan punyer..
buleh kire seharian aq duk melekat depan laptop...
yer la.. apa taknya... duduk kat asrama bukannya boley online..
kalau nak kene berusaha masuk pusat akses (bilik ictl SMC)...
disebabkan aq nie bukan jenis yang suka berusaha... so tak dapat la aq online..
kalau saper yang berusaha pun bukan tentu boleh online...

3 comments:

syrupmasin said...

haha..lek ahh..yg cuti 4 bulan nih lagi bosan :D

daeyoung =.=' said...

syrupmasin

hahaha.. 4bulan?? huhuhu... tak sanggupp..~

TeAqArH said...

dats rite syrupmasin...yg cuti 4bln ni spi xtau nak buat ape dah..jenuh2

LinkWithin